Σάββατο 11 Απριλίου 2009
Η αποστολή του Άρη για τον αγώνα με την ΑΕΚ
O προπονητής του Αρη Ιομάρ Μαζίνιο ανακοίνωσε την αποστολή για τον αγώνα με την ΑΕΚ αμέσως μετά τη σημερινή τελευταία προπόνηση. Οι 18 ποδοσφαιριστές που επέλεξε ο Βραζιλιάνος τεχνικός είναι οι εξής: Σηφάκης, Καρατζιοβαλής, Νέτο, Βαγκέλι, Ρομπέρζ, Λαμπριάκος, Γκαρσία, Μπατιόν, Χαβίτο, Κάλβο, Κάμπορα, Ζεντίλ, Κουλουχέρης, Βιτόλο, Ρεγκέιρο, Πρίττας, Σιστόν, Κόκε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου