Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΑΛΑΓΓΑ αισθάνεται αηδιασμένη από τα όσα συμβαίνουν στην αγαπημένη μας ομάδα και καλεί τους φίλους της να μη συμμετάσχουν στο πανηγύρι των εκλογών, που δήθεν θα βγάλουν τον ΑΡΗ μας από τη μιζέρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου