Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΑΛΑΓΓΑ αισθάνεται αηδιασμένη από τα όσα συμβαίνουν στην αγαπημένη μας ομάδα και καλεί τους φίλους της να μη συμμετάσχουν στο πανηγύρι των εκλογών, που δήθεν θα βγάλουν τον ΑΡΗ μας από τη μιζέρια.
ΤΟ GRUPO BIZANTINO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ. ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΣΤΕΣ ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΙΤΗΣ Ή ΟΧΙ. GRUPO BIZANTINO ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΟΥΠΕΡΑΣ Ή ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΗΣ Ή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΡΕΙΑΝΟΣ, ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΣΤΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου